Bejött a Nike edzőváltás
Ez meg a Nike cannes-i online fődíjasa. Ugye ott meg az történt szerényen, hogy Phil Knight, aki még sehonnai cipőházaló volt, amikor a Wieden+Kennedy márkát csinált a portékáiból, nem átallotta azt mondani tavaly, hogy a W+K nem ért az online-hoz, holott az a jövő, úgyhogy kivágta őket, mint a macskát szarni. Jött az RG/A és ez lett. Igaz lett.
Közben persze mi is megnyertük a Nike-t, pont ezt a kampány fejlesztjük, lokalizáljuk (meg najó picit adaptáljuk). A sztori azért így teljes :-)
1 megjegyzés:
A fogyasztó beleugat. Nike Zoom Air Moire csukában nyomok napi 5-10 kát. Meseszerű. Nem, inkább mintha mezítláb futnék. A + kínálta pluszt nem veszem igénybe, ipod shuffle a ruha alatt, nem kell mindenkinek tudni, hogy mindent bekajálok, amin pipa vagy alma van. De azért ami jó, az jó.
Megjegyzés küldése