2007. július 19., csütörtök

Régi kedvencek

még kezdőként palléroztak. ezt pl. zsűriztem az EPICán

Gauloise reklám (németül!)

ezt sokan ismeritek, de először látni Cannes-ban, az kábé olyan mint amikor véletlenül herén találnak egy túlfújt focilabdával. Persze az utóhatás összehasonlíthatatlan!



ugye azóta 100000 féle változatot kreáltak a felhasználók, ez volt az első kampányok egyike, amely online képes volt nagy huzatot csapni. Magyar példaként egyedül az Apa kezdődik ugrik be. Bár az nem csak a felhasználóknak jött be, szíve szerint 10 marketingesből 8 azt a filmet reprodukálná... respect megrendelő!

Idekopizom azért az én kedvenceimet:




ja és a legjobb: asszem ez 2000-ben nyert cannes-ban fődíjat. Előző nap azzal a két faszival ittam, akik elkövették. Sík hülyék. Mondjuk a nagy ötlet az volt, hogy a főszereplő csávót (ő is rendezte a filmet) felkérjék, hogy csinálja meg egy már meglévő obszcén rövidfilmjének a kommersz rimékjét.

Nincsenek megjegyzések: