2007. július 18., szerda

CP+B magyaros

tisztára itthon érzem magam. távolról csodált bezzeg-ügynökségemet, a Crispin Porter+ Bogusky-t temetik a bloggerek. Tűlnőtte magát, már nem az, ami régen...

Íme az apropó és alatta a kommentek.

http://www.adpulp.com/archives/2007/07/manufacturing_g.php

nyilván cannes számomra fokmérő és a legkúlabb -integrated- kategóriában kétszer egymás után nyerni az valami. majd ha jövőre szart se nyernek, kiszeretek belőlük.

addig is a hogyan hozzuk vissza a sírból a Burger Kinget 2. fejezete (tavaly nyerték ugye):

http://www.canneslionslive.com/titanium/

és ez az ami szintén kész! Ogilvy forog a sírjában, de Porsche Hungáriánál is erősen megszorítják a kényelmes bőrfotel szélét tőle - bazeg, rommá tört autó a packshotban?!?



Tavaly kutakodtunk kicsit a VW-nél és kiderült, hogy a német főhadiszállón sem tapsikolnak az amerikai hang miatt. De ugye egy olyan piacon, ahol szarban van a márka, ott lehet nyuszinak hívni a Polo-t , meg fell KELL kérni a CP+B-t, hogy segítsen. Pl. így. meg ahogy tavaly, azzal az elvetemült Fargo-hős Peter Stormare-rel:



ez még most is üt! vídab, reprezenting dajcsland! ezek állatok!



nem beszarásjó? és itt ilyet miért nem lehet?????



German engineering in da house, yeahhhh!

Nincsenek megjegyzések: